Είμαι η Ειρήνη Διαμαντή 56 χρονών, ανασφάλιστη και άνεργη

Μετά από 5 χρόνια ανεργίας, η κυρία Ειρήνη κατάφερε να φτιάξει ένα καρότσι και να πουλάει κουλούρια στην πλατεία. Η πλειοψηφία του ΔΣ με τον δήμαρχο Τζουλάκη και τον αντιδήμαρχο Κονιδάρη, θεωρεί πως έχει τόσο τακτοποιημένη την πανέμορφη πλατεία που είναι μίασμα να την πατούν άνθρωποι της δουλειάς. Και αποφάσισαν να στείλουν την αστυνομία να καθαρίσει για πάρτη τους.
ekpaideysi_85

Η κυρία Ειρήνη δεν είναι μόνο άνεργη επί 5 χρόνια στα 56 της. Έχει να φροντίσει και την υπερήλικη μητέρα της η οποία είναι κατάκοιτη. Σε αυτή την εγκληματία οι αστυνομικοί αποφάσισαν να είναι αμείλικτοι, τιμωρώντας την με πρόστιμο 5.000 ευρώ. Ένα πρόστιμο που φαίνεται ότι χαροποίησε τους δημοτικούς άρχοντες της Ν. Σμύρνης αφού οι ίδιοι απέρριψαν το προ 6μήνου αίτημα της κυρίας Ειρήνης για άδεια.

Η Ειρήνη Διαμαντή διακινεί το κείμενο που ακολουθεί και παλεύει για να απαλλαγεί από το πρόστιμο:
«Είμαι η Ειρήνη Διαμαντή 56 χρονών, ανασφάλιστη και άνεργη τα τελευταία 5 χρόνια, μένοντας μαζί με την κατάκοιτη υπερήλικη μητέρα μου. Παρά τις επανειλημμένες προσπάθειές μου να βρω δουλειά, δεν κατάφερα τίποτα μέχρι τώρα με αποτέλεσμα να έχω σοβαρό πρόβλημα επιβίωσης αφού δεν έχω κάποιο άλλο εισόδημα.
Το μόνο που ζητώ είναι να μπορώ να ζω αξιοπρεπώς από τη δουλειά μου και να μην καταλήξω άστεγη και έρμαιο της ελεημοσύνης των άλλων. Θέλω να μου δοθεί άδεια για να μπορέσω να εργάζομαι νόμιμα, να ασφαλιστώ και να ξεπληρώσω τα χρέη μου.
Ζητώ, όπως κάνατε όλο το προηγούμενο το διάστημα, να με στηρίξετε τώρα με την υπογραφή σας σε αυτό το κείμενο το οποίο θα καταθέσω στο Δημοτικό συμβούλιο, προκειμένου να αποκτήσω την άδεια που θα μου επιτρέψει να εργάζομαι νόμιμα.»

Το κείμενο μπορείτε να το βρείτε και να το υπογράψετε:

  • Στην κεντρική πλατεία Νέας Σμύρνης στο καρότσι της κυρίας Ειρήνης
  • Στο συνεργατικό καφενείο «Σαΐτες» (Ιωνίας 45)
  • Επικοινωνώντας με τη Λαϊκή Συνέλευση στο: lsplneasmyrnis@gmail.com

Η εκστρατεία αυτή στηρίζεται από συλλογικότητες στη Ν. Σμύρνη όπως τη Λαϊκή Συνέλευση, την Εργατική Λέσχη, τον Σύλλογο εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Ν. Σμύρνης και άλλες συλλογικότητες.

kar.org.gr

This entry was posted in ΚΟΙΝΩΝΙΑ. Bookmark the permalink.

Πες το!

